torsdag 9. oktober 2008

Laang dag:)

I dag var det en lang dag:) Jeg stod opp halv 9 og dro på skolen kl 10. Vi skulle ha shape making. Jadda vi satt der til halv 11 fortsatt ingen lærer.. så til kl 11. Da gikk vi alle mann. Ikke noen vits å sitte å vente på noen som ikke kommer? Så Stina, Tonje og jeg gikk på starbucks og drakk kakao og spiste en panini:) Så dro vi tilbake på skolen og hadde English suport class.. Not so fun, men lærerrikt:P Så rett etter det kl 5 dro jeg og Tonje på cheerleading trening:) Det syns jeg var utrolig gøy:) Er trening i morgen åsså så det blir enda gøyere:) Tonje syns det å var gøy men kanskje ikke gøy nok til å fortsette for hun har så mye lekser. Vi går i samme klasse så jeg har jo like mye men er jo et par timer en torsdag, noe jeg helt sikkert surer bort på data, kjøkkenet ++ andre ting hjemme når jeg lissom skal jobbe uanz så da kan jeg jo gjøre noe fornuftig i 2 timer=) Nemlig få litt styrke og kondiss:P Lekser er jo viktigst men jeg får gjort dem uanz=), Føler ikke jeg dør av lekser enda hvertfall:) Når jeg kom hjem fikk jeg Cecilia til å ta masse bilder av meg gjøre rare stuff som jeg må ha i inspirasjonsdelen på skolen(rare stuff= bevegselse som blir til stillness siden der er bilder, dans bevegelse og no greier, vanskelig å forklare) =) Så da skal jeg bare tegner litt i morgen så er leksene ferdig:) Men nå må jeg sove for skolen kaller kl 10 i morgen:) Godnatta<3<3<3>

Ingen kommentarer: