lørdag 4. oktober 2008

Endelig Lørdag<3

I dag våknet jeg kl 10 og var driiit sulten, så jeg spiste å så en episode grace anathomy=) Men så ble jeg trøtt igjen så jeg la meg igjen:) Kl halv 2 møtte jeg cecilia uttafor for vi skulle til byen med stina og se litt=) Trengte neglfil og neglsaks.. Er ikke noe særlig når tåneglene begynner å bli lange liksom:S hehe Så vi kjøpte det spiste lunch. Så gikk vi på wilkinsons for jeg trengte sengetøy. Fant et helt greit til 8pund.. Så kom vi over en skriver med kopieringsmaskin og scanner i et til 29pund. Ca 300kr.. Vi gikk ut og hadde den skriveren i hode. Koster jo å printe ut på skolen og er altid lange køer så er myye bedre med en egen. Vi gikk å handla litt taco stæsj vi skulle ha til lørdagsmat=) Så gikk vi tilbake på wilkinsons og handle en skriver:) Meg og Cecilia tok en hver:P Moro for oss:) hehe Så gikk vi hjem og lagde oss taco. Cecilia, Tonje Bjørn og meg:) Det var utrolig godt:D Guacamola mi må jeg si at jeg digger (Camillas oppskrift):D Takk for at du lærte med å lage det:D Så dro jeg hjem til meg selv og satt på plass printeren:P Så nå har jeg bestilt flybilett hjem til jul:D
Foresten i stad kjøpte jeg meg lørdagskos en is som består av: Sjokolade is med karamell, marshmellows og sjokoladefisker i:) Den høres så digg ut.. Men har ikke orka å smake siden jeg var så mett fra tacoen:P Men skal det i morgen:P Men nå skal jeg se Grace anathomy igjen:) helt dilla:P hehe Nattaklem og suss<3<3

2 kommentarer:

Camilla sa...

He he...så bra at du liker den! Enkelt, godt og faktisk veldig sunt!;) Den isen derimot høres alt annet enn sunn ut. Men god? Ja, jeg tviler ikke!! Håper du koser deg!

Kine sa...

Ja jeg digger den:D hehe Noe annet enn taco og slikt den er god til:P?
Den isen ja, den er goood:D Spiser den nå faktisk:P hehe Trukke den er så sunn. Men siden jeg har vært så flink med godteri her syns jeg jeg fikk lov å ha noe usunt:P hehe Ja jeg koser meg mer og mer:)
Håper det går bra med deg og at du å koser deg:D klem<3