lørdag 27. september 2008

=)

Hei=)
I går var jeg på skolen. Vi skulle ha group turtorials. Noe vi nordmenn ikke helt forstod hva var bare at vi hadde blitt delt inn i små grupper.. Da jeg kom viste det seg at maange hadde gjort mye til den oppgaven vi driver men(vi hadde fått beskje om å ta bilder av ting og relatere det til kroppen) jeg kom inn og hadde tatt maange bilder og skrevet en del.. Da det var min tur til å vise fram sa jeg at jeg har det på kameraet og jeg skal fortelle.. Da sa de bare next. :O Jeg ble litt sjokkert. De hadde da ikke sakt noe om at vi måtte printe ut mye osv... Halvparten hadde gjort det halvparten ikke.. De må jo da gi klare beskjeder.! Jeg gikk ut og trodde jeg var den eneste og alle var flinke. Men heldigvis var det ikke slik:) Phjuu!! Men tonje fikk vise sine bilder fra kameraet og det syns jeg var litt uretferdig at noen fikk og andre ikke.. Til ei som hadde gjort en del hadde de bare sakt: This is crap, Next!!.. De er utrolig strenge.. Alle begynner sine klassert til mandag mens vi begynte denne uken og fikk en så streng oppgave med en gang.. Men vi har fri på mandag og group turtorials igjen på tirsdag så jeg får jobbe på til da.. Får sikkert noe negativt men da har jeg ihvetfall skrivd ut og litt til så burde være fornøyde. Gruer meg allerede:S

Men over til noe mye morsommere.. Utenom skoletiden er alt veldig gøy=) Moro å bo her. Skjer mye hele tiden:P I går var det fresher ball.. Altså skumparty og okseridning i en avedeling og "silent" disco i en annen. (silent disco er at alle har på seg høretlfer så man ser sjikkelig teite ut når man danser). Da vi kom bestemte vi oss for å ta noe å drikk og ikke gå inn i skummet. Vi rei på oksen også fant vi ut: vi går i kummet likevell=) Og jeg er sååååå glad for at jeg gjorde det=) Noe av det morsomste jeg har gjort=) Fikk jo totalt latterkrampe utpå der.. hihi=) Anbefales:P Så dro vi hjem i 12 tiden(var afterparty på en nattklubb men jeg var kald og skulle opp tidlig i dag, grunn kommer lenger ned:P) Da jeg var kommet hjem gikk jeg rett i dusjen også vasket jeg alle de skummete klærne for hånd:P De var veldig møkkete.. hehe Æsj!..Så la jeg meg og sov i 6 timer før jeg skulle opp kl 8 for å dra til London med internationale studenter på photofrenzy:) Dette er at vi ble delt inn i gruppe på 8 personer også skulle vi dra rundt i london på alle mulige steder svare på spørsmålene og ta bilde av disse tingene vi kom frem til=) Ganske moro men alvorlig slitsomt.. Vi fikk 5 timer på oss. Om å gjøre å komme først frem til tiger tiger et kjent utested for kjendiser der vi skulle spise og drikke=) Vi kom jo da selvfølgelig sist tilbake og fikk applaus for det.. haha Vi leverte inn bilden og bestilte mat. (var 3 ting på menyen: kyllingburger, mac and chees og noe annet jeg ikke husker=)) Jeg tok burgeren=) På bordet var det: øl, hvitvin, rødvin, vann og cola jeg valgte vann og cola for liker jo ikke noe av det andre.. Så kom premieutdelinga. Vi kom jo sist så regnet ikke med å vinne noe.. Men joda:D vi vant gavekort på ti pund på mva en stoooooor film og cd butikk:D Så fant jeg en skolegenser noen fra vinnerlaget ikke ville ha for de var 7 og ikke 8.. Den var rosa og i str L.. Alvorlig stor men det er deilig.. hehe ser ut som en kjole=) Før meg og linn tok undergrunden hjem dro vi innom mva for å finne en film hver vi kunne se når vi kom hjem=) Jeg kjøpte meg step up 1. For 7 pund:P Da har jeg 4 pund der igjen;) hehe Holdt nesten på å kjøpe friends boksen som jeg har ønsket meg heeeelt siden den kom ut den var på tilbud fra 200pund til bare 70pund:O 700kr bare:O alvorlig billig. og for meg med gavekort ville den kostet bare 600kr:O Men en liten stemme sa til meg dette har du egentlig ikke råd til. Så jeg gjorde det ikke:(:(:(:( BAH!! menmen har jo sett de men syns de er så morsomme.:S Nå har jeg kommet hjem og tror jeg skal ta en titt på step up og grace anathomy før en syk kine skal gå til sengs og sove lenge i morgen.. I have a cold.. Og jeg kjøpte nesespray (vanlig trudde jeg) Men neida dette var jo med mentol:O æææsj det var ekkelt men fpr holde ut for gidder ikke kjøpe en ny:S
Men dere får ha en fin lørdagskveld om dere leser dette i dag om ikke en fin helg=)
Glad i alle som måtte lese dette:D Klemmer fra Kingston<3<3 href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhfpXLAzHNsEzFdY2Zmt-gUubexDqF79z_03G3jdUCB3u51zkuMY4-mFiN1KL581O9CUp-g04hYdZ7x4OSFsKX9zI98xdnAQ7pBQFXFAkngUzjvue4OhQQN1OQfolyX9rO30T5n7xnpSgwH/s1600-h/n711190432_4365425_6824.jpg">
Stinas bursdag. (en gjeng med nordmenn=))

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var litt skummelt at de var så strenge! Herregud! Får håpe de ror inn egga for å si det sånn. MANN!:P Haha, måtte le da jeg leste om nesesprayen. haha! :P