lørdag 20. september 2008

Walking tour in London:)

Hei i dag har vi vært på guida tur i London..I dag var det veeldig varmt:D Det her var den varmeste dagen de hadde hatt på flere mnd. Rundt 20-25 grader:) deilig.. Vi fikk sett myye fint og spennende.. Vi kom fram til noen hester vi skulle ta bilder av og vips så var gruppa borte og vi fant dem aldri igjen:S hehe Men vi guida oss selv rundt:P jeg kjøpte en brun kul skinnveske jeg er sjikkelig stolt av:P hehe Har gått rundt med tinga i hånda og andres vesker forde jeg ikke hadde noe som var lite og stort nok.. Så det var digg:) Men vi gikk og gikk alvorlig lenge.. vi var i London kl 2 og jeg var hjemme kvart på 11:S Har så vondt i bein og nakke, detta lover ikke bra.. Men er jo bare til 29 det skjer så mye så blir det nok roligere tider i vente. + at jeg må få tid til å kjøpe dyne i morgen. viktig asså!! (til å ha som overmadrass).. Har ikke så mye og skrive i dag. Tenkte jeg skulle legge ut bilder av den guida turen i stede=) Enjoy.. Goodnight every body<3<3love>




1 kommentar:

ellen sa...

Hei kine! høres ut som du har det veldig bra, utenom nakken din da.Håper det hjelper med en dyne til, hvis ikke får du kjøpe enda en ekstra! Kos deg så mye og pass på deg selv. Glad i deg og klem fa mamma!!!