tirsdag 23. september 2008

God kveld:)


Nå har skolen begynt.. hmm utrolig vanskelig å henge med.. Godt vi er 3 sier jeg.. Vi har 5 lærere men ei som bestemmer mest og hu er svensk:P Men hun ville ikke snakke svensk til oss når vi lurte på noe om oppgaven osv.(eller litt) Så om det er noe vi ikke får ut på engelsk er det digg å kunne bruke et norskt ord.. hehe og om hun sier noe jeg ikke skjønner så kanskje.. hehe Er en del selvstudie så det blir ganske tungt føler jeg.. Men må sette meg i rutine at jeg ikke skal se på det som fri som jeg ellers ville gjort. Da skal jeg virkelig jobbe:P Skolen er skummel siden det er litt vanskelig, hun ene læreren snakker utrolig fort.. Som en foss faktisk. Men får spørre om hun kan snakke litt saktere slik at man kan klarer å lytte og oversette i hodet samtidig.. hehe:P I dag har jeg vært på enrolment step 2.. Det vil si at jeg har sjekka meg inn på en måte, betalt og fått id kort.. Jeg kan trekke meg innen 5januar og da får jeg pengene tilbake og slipper å betale mer. skulle man trekke seg etter den datoen må man betale for hele året. Men hvem sa noe om å trekke seg:S?? Må da kunne klare å fullføre 1 år.. Blir det en dårlig diplom blir det det.. Da har jeg prøvd det åsså:P Men når jeg er inne i alt blir det nok gøy:) I dag lagde tonje og meg en digg spagetti. I den var det: kjøttdeig med dolmio pastasaus, mais, minimais og løk. så spagettien=) det var digg:P rester til i morgen er det åsså:P Åsså trengte vi dopapir å da tro vi innom 99p butikken alt koster 99p eller mindre(99p= ca 10kr) Jeg kjøpte rosa do papir, 6 ruller til 10kr billig vil jeg si.. jeg liker den butikken. De har mye digg av godteri åsså. Men har ikke spist godteri siden jeg har kommet:P Tro det eller ei!! Men har salte pingviner fra taxfreen i norge i hylla.. Kaster meg nok over de en dag. hehe I morgen skal vi ha self direkted study (selv studie) og da skal vi dra på egenhånd til london brithis museum og et til. Heldigvis har jeg blitt kjent med ei som heter jennifer i klassen så vi skal dra en gruppe sammen:P For vi nordmenn hadde gått oss bort:P Skjer det noe spennende hjemme da dere?

Her er foresten mitt flotte ID kort:
Dette var alt for i dag:P Glad i dere:D klemmer fra Kingston<3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du klarer deg nok bra:) Hvor mange er dere i klassen og sånn da? Er det bare jenter? Den 99p-butikken hørtes DIGG ut! Skulle ønske jeg hadde en 10er-butikk rett borti her:P

Kine sa...

Ja år bedre i dag:) blitt kjent med noen fra klassen:P Så gøy å snakke engelsk med de lærer så mye fortere=) hehe Vi er 75:O hehe Men er delt inn i 3 grupper med 25 i hver.. mest jenter men det er 4 eller 5 gutter åsså=) Han ene læreren er så homo at det burde ikke vært lov.. haha Ja den er ganske digg å ha.. Bare er alvorlig varmt inni der.. haha Ja dumt 10ern ble borte den var jo faktisk før:P <3

Anonym sa...

75 ja! Det var endel:P Bra dere er i små grupper da, ellers hadde det blitt litt mange:P Haha, homo lærer hørtes artig ut:D Ja, husker 10ern! Jeg elska den butikken! Og putselig en dag var den borte.. buuhu:(:P