torsdag 18. september 2008

Hei hei=)

Nå er ting mye bedre og jeg liker meg sånn passe:) Så da regner jeg med at alt blir bra om et par dager.. til og med tatt bussen alene med ei fra amerika.. snakka ikke så mye men. hehe har kjøpt meg en plante en bitteliten orkide:P Den er kjempe søt:P Det meste er mye billigere her. Spesielt om man går på de rette butikkene, det er ganske moro=) I dag var vi på internationalt møte og det var veeldig mange utenlandske studenter der. Så er ikke alene.. Og har møtt maange nordmenn også så det er bra. så som jeg vet er vi nå 5 nordmenn der jeg bor. men er nok fler for er ganske stort=) Madrassen jeg sover på er utolig vond.. Jeg synker ikke et gram ned i madrassen og jeg kjenner fjærene i mellom:S Jeg har utrolig vondt i nakke, pga av det og pga bæring av poser kanskje? men mest senga for har ikke vært lenge bæring.. hehe For det meste har transporten gått i buss og taxi mest taxi for folk jeg er med er late og vil ikke gå eller så er venting på bussen kjedelig? Taxi er veldig lettvindt.. Ikke så dyrt heller.. koster rundt 50kr fra byen og hjem men blir penger etterhvert.. Så i dag tok de andre taxi og jeg bussen alene. Jeg kan ikke drive å ta taxi hver dag! Blir mye penger etterhvert.. hehe
Har ikke så veldig mye mer å si annet enn at jeg har det bra og at jeg syns alle burde komme på besøk!! hehe Og at jeg savner alle veldig mye. Lenger til jul nå enn jeg så for meg. menmen

rommet mitt eller deler av det med flotte bilder på veggen:P


Internationalt møte. Guida tur i kingston by.


Mange svaner i themsen:P

Mitt engelske nr er foresten: 07531644270 mulig dere må ha 0044 = + 44 forran.. tror kanskje det:)
Og facebook funker likevell:D

Glad i dere:D<3

3 kommentarer:

HegeiRomania sa...

Saa bra at alt virker bedre! aa du far kjope deg en overmadrass. det er ikke saa dyrt og det vil nok hjelpe tror jeg! Men du hva er landskoden til england da?

Hilde sa...

hei kine. alt blir bedere etterhvert, sånn er det alltid. overmadrass, helt klart. pass på nakken og ryggen, du kommer fra en belastet familie he..he..
her er det drittvær i dag, men det er meldt sol i helgen. ha en fin helg. klem fra tante hilde

Kine sa...

Landskodden er +44. Ja skal ikke få noe kronisk nakke og rygg ting ass.. Mamma kom på noe lurt så blir en dyne til som jeg putter under laknet.. og da får folk dyne når de kommer også så får jeg klare meg uten de få dagene.. hehe Her var det varmere enn det har værrt på mange mnd.. ca 20-25 grader deilig:) får håpe dere får litt sol åsså da:)