tirsdag 16. september 2008

Ankomst!

Våknet opp tidlig og tok flyet til London. Det tok bare 1,5 time:) Men turen endte ikke der vi måtte bære på de stygge koffertene alvorlig lenge og langt og lengre enn langt. Men til slutt kom vi fram og tok drosje til der vi bor.. Jeg MISTA jo da tlfen.. så om noen vil ha kontakt med meg så legger jeg ut det engelske tlf nr mitt som jeg får i morgen så kan dere sende til det.. Hadde vært kjekt om dere kunne skrive nr deres inne på bloggen her også så får jeg det=) Og facebook er vist sperra her så må enten snakke her, msn eller via mail=) Litt dritt men sånn er det nå da:S Får gå på bibliotek for å lege ut bilder osv:) Men ellers har jeg det bra.. Liker ikke være alene så stina sover her i natt. Føler meg ikke så hjemme her enda, spesielt ikke etter at jeg mistra tlfen min.. men blir nok bra.. Mamma skal sende meg en jeg har hjemme i morgen åsså låner jeg bjørn sin i morgen(kjæresten til Tonje sin) Han hadde vist to:)
og heldigvis blir de eskene hjemme som skal sendes hit levert til resepsjonen så slipper å gå langt med de:D

Veldig veldig glad i dere alle:D:D

klemmer fra London:S

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Kine. Håper det ordner seg med ting i dag, og at du har det bra.
Vet du hva jeg har gjort i dag, noe som jeg har hatt lyst til lenge. he..he..
Jeg har ryddet rommet ditt sammen med mamma. Vi har tørket støv og vasket.Kastet litt, men det meste er lagt i esker og skuffer.Vet du, nå går det an å puste der inne..he..he.
Har sendt klærne din til deg også pluss telefon. Ha det godt, klem fra tante Hilde.

Kine sa...

Ja nå er ting mye bedre=) Bare jeg får kjøpt noe til å ha over madrassen som er alvorlig hard:S Ja hørte det der.. en halv søplesekk:O jeg trodde jeg hadde kasta det som skulle kastas:S bare dere ikke kastet de arkene som lå på gulvet for det var noe viktig skolepapirer jeg ikke hadde lagt unna.. hehe men typisk om dere gjorde det... Men bra det er ryddig der da for det har det ikke vært på en stund.. hehe Da håper jeg får tlf en snart:) Håper dere har det bra også=) Glad i dere hils alle:) klem