søndag 21. september 2008

Lørdag=)

I dag dro vi til byen for å se.. Det var mange folk i gatene og Kingston marked var fult av mennesker.. Kingston marked er et "lite" marked som ligger på torvet i Kingston. Der finner man: frukt, grønnsaker, fisk, krabber, hummer til bare 70kr:P, filmer(kjøpte happy feet for 60kr) og mye mer kan man få. En dag skal jeg kjøpe mais kolber(det koster 10kr for 3 kolber) det er sånne men gress rundt så er ganske store.. Det er jo digg å ha i fryseren også:P Men burde jeg ha de i pose i fryseren?? noen som vet?:P Også gikk vi rundt og så litt videre. Jeg kjøpte en lue som jeg kan ha når det blir kaldt. Også gikk vi på starbucks for å kjøpe iskaffe mocca med krem. den er bare best. Men vi måtte vente i evigheter så når vi endelig fikk drikken fikk vi en lapp der det stod beklager for at dere måtte vente også får vi en gratis kaffe neste gang vi kjøper der=) SÅ har jeg vaska klær i dag:) var ikke noe high tec, eller litt først men så fant vi det ut og klærna ble bra=) Sliter det veldig å tørke klær i tørke trommelen? Kanskje ikke så lurt å gjøre det hver gang jeg vasker? vasker ikke så ofte..
Men jeg har fått meg en ny venn, han heter Henry og bor i gangen her.. Må snart bruke han for er en del bøss på teppet mitt på rommet. Håper han funker bra:D
Good night:D<3

6 kommentarer:

Hilde sa...

hei. maisen må i pose, og tørketrommel sliter på klærne.
klem fra hilde

ellen sa...

Hei, alt du putter i frysern må pakkes inn i plast så det et tett.Tøyet blir fortere slitt i trommel så ikke bruk den så ofte, håndklær og sengetøy kan du putte inn der hver gang. klem fra mamma

Kine sa...

Tusen takk gutter<3

Camilla sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Camilla sa...

Gjerne vreng det tøyet du putter i trommelen. Og spis en kolbe for meg er du snill. Hilsen sulten gravid!;)

Kine sa...

Ja det var lurt=) Jeg Kan spise mange for deg for elsker det:D