lørdag 6. september 2008

Før sengetid!

Et lite innlegg før sengetid.. Vi vant ingenting i lotto. verken mamma eller meg:S dumt.. men bedre lykke neste lørdag sier jeg.. er jo første gang jeg spiller.. hehe..
Men en bedre nyhet.. jeg har joina skolen cheerleading squad:D Gleder meg utrolig mye. det blir gøy.. Det skal være tryout i november så er ikke helt med enda. Men i fjord kom alle med. Og jeg så en rutine de har på youtube og for og være ærlig var de ikke så gode var bare ei som tok flikkflakk og salto de andre var bærere og i lufta gjorde di ikke mye crazy heller og dansen så ikke vanskelig ut heller så håper det går bra=) håper alle kommer inn jeg=) Da får jeg får sånn kul drakt.. hehe Når man melder seg inn i sånn society som cheerleading osv får man rabatter på barer og biletter og andre ting.. Etterhvert når jeg har kommet litt ut i året og vet hva jeg har tid til vil jeg melde meg inn i dans og drama også. og kanskje capoera. Alt dette er veldig billig også. Cheer som var det dyreste kosta 5 pund og inneholdt treningerm med en dyktig kvalifisert trenger og forsikring. 5 pund er altså 50 kr.. Andre ting var fra 1-3 pund.. Så utrolig billig og det skal bli utrolig GØY:D Men nå går jeg til sengs:) Godnatta<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, så utrolig kult! Det passer du jo kjempebra til! Husker du hadde skikkelig lyst til å være med på det på u.skolen;)