fredag 21. november 2008

HEELG=)


I dag våknet jeg etter en merkelig drøm.. Den innebar at jeg var kommet hjem til jul. Så satt Mamma og jeg og snakket om skolen og om at jeg ikke hadde skrivd essayen min som jeg skal skrive før jul. Så jeg fikk stryk:S I drømmen tenkte jeg kan jeg ikke bare våkne opp og la det være en drøm. Så våknet jeg:P Da tenkte jeg jess jeg er i england. Jeg måtte tenke etter hvor mange uker det igjen:P Hehe... Når jeg stod opp gikk jeg i dusjen også tok jeg bussen til Linn Cathrin for å sminke henne og ta noen freshe bilder til min flotte oppgave:) Fant foresten ut at jeg fikk karakter 4 på forige oppgave så det er jeg fornøyd med:P Så dro jeg på skolen for å ha møte om New York turen:P Prisen hadde gått ned 20 pund så det var jo bra:-) I dag kjøpte jeg en do børste for det hadde jeg ikke for jeg trodde ikke doen kunne bli møkette.. Men JODA det legger seg jo et grått belegg i bånn.. Men i dag ble det rent:) hehe
Også har jeg tatt hull i begge ørene. så nå har jeg 4 hull i ørene:) Det var vondt i det ene øret men ikke det andre:P hehe.. Han tok hullene med nål og ikke pistol.. hmm. Vet ikke om det var bra eller dårlig men han sa det var mer hygenisk så regner med det var bra:) hehe Nå sitter jeg å snakker med Sarah på skype:) Veldig koselig<3<3>
Her er noen av de beste bildene jeg har tatt til prosjektet:) De er enda ikke redigert men syns de er ganske kule=)
What do you think:)?

Ingen kommentarer: