onsdag 12. november 2008

Fullpakka dag:)

I dag fikk jeg sove lenge:) Men våkna tidlig.. så ja... Jeg dro på skolen kl halv 2 for å hente karakteren min den ble 51% på resurchen og 55% på 3d plagget.. Helt grei karakter... Var noen som strøk stakkars og 3 bra som fikk 75%:P 75% var det høyeste.. de fleset fikk fra 50-65 så får være fornøyd i og med at det er min første oppgave:) Åsså dro vi til byen og så litt på julepynt og alt det fine som er i butikken:P Så måtte vi dra på Engelsk klassen vår, KJEDELIG... Etter det møtte jeg Zelia (ei jente som jeg går på cheerleading med :)) Veldig koselig. Så hang vi litt sammen før vi gikk til trening og Tryout=) Tryouten gikk helt greit, vi skulle gjøre alt 5 ganger og de så på meg sist så jeg var jo dødssliten etter at de så på meg..Men men av de på min gruppe gjorde jeg det best i turn delen:) Det skulle bare mangle egentlig!? hehe Neida:P
Så endelig når jeg kom hjem halv 9 fikk jeg spist et par brødskiver siden jeg ikke hadde spist siden frokost kl 1... Lenge imellom...Jaja.. Nå sitter jeg her og skal gjøre litt til oppgaven på skolen. Har nemlig fått ny oppgave: Fashion photografi and styling.. Det betyr at vi skal være mote fotografer, finne en modell vi skal ta bilder av og style dem.. Det kan bli moro:) I morgen tenner de foresten jule lys her:S Tidlig, men jeg har jo så mye julestemning at jeg kunne delt det med en hel befolkning så er helt greit, føler ikke jeg kan få noe mer nå. Men er nok sikkert mulig... hmm Før de tenner lysene skal det også være et tysk julemarked:P Håper de har noe fint og morsomt og se på:) Og noe julemat:P hehe neida.. Jule den tar faktisk overhånd er så mye jul her og jul ditt og overalt:P Gleder meg til å komme hjem til jul:P Spesielt til pinnekjøttet:) hihi..
Klemmer<3

Ingen kommentarer: