torsdag 13. november 2008

JUL??!

En ny dag på skolen. Egentlig ganske kjedelig, det vi gjorde mest var å vente og vente til vi kunne gå hjem.. Læreren skulle snakke med alle en og en om hva vi hadde gjort og hva vi skulle gjøre videre.. Snakket med han i 10 min fra kl:10-kl 4... Også så vi på bilder i 30 min.. resten satt vi bare og venta.. Utrolig kjedelig.. Men da det var ferdig dro Stina og jeg inn til byen for å se på julemarkedet og få med oss at julelysa i byen ble tenkt.. Var så utrolig moro.. Mennesker hadde kledd seg ut som masse forskjellig og gikk rundt i gata: Nisse, snøengel, reinsdyr, kamel, julekake osv... De solgte masse godt: Brente mandler,pianøtter og hasselnøtter, grilla marshmellows, frukt og marshmellows dekket med sjokolade fra en sjokoladefontene, godteri, brente kastanjer, tyske pølser(påleggspølser, salami osv) og mye mer.. Jeg kjøpte bare en pose med brente pianøtter=) Måtte jo ha noe godt mens vi gikk rundt og titta i småregnet og all julegreiene.. Så også nissens grotte:P der var det lang kø med barn som ville få en stund på nissens fang:P Jeg syns alt dette er altfor tidlig men det var utrolig koselig og jeg lyser av julesteming:p
Så måtte jeg kjøpe inn litt ting til photoshooten i morgen, det blir gøy håper bare for guds skyld ikke det regner, det kan ikke regne for har planer om at linn skal like på bakken og det er dritt i regn:S BAH!! Men gleder meg til å prøve å ta noen bilder.. Får låne et bra kamera på skolen også så tror de blir bedre enn på mitt dårlige kamera... Jeg ville jobbe i jula slik at jeg kunne kjøpe et nytt etter jul.. Men er fare for at det går dritt, stina skulle kanskej spørre noen hun kjenner om jeg kunne jobbe på glassmesteren noen dager(litt dumt det er på natta bare for da må jo noen hente meg midt på natta:S?!) Men får se.. Eller er det noen som ønsker hele huset vaska?! Bilen? noe i den duren så tar jeg jobben:P Hihi:P
I dag har jeg gått med høe hæler hele dagen:S Bena mine verker så sykt.. Vil at noen skal massere med en digg olje... + ryggen min! Den verker åsså... Mamma sier hun skal bestille en time hos naprapaten sin til jul for meg, ser for meg han er harhendt, lurer på om jeg skal ønske meg masasje av jul til pappa:P Det hadde vært digg kjenner jeg:P hehe




Ingen kommentarer: